Helpdesk

Vi er klar, når du har brug for det!
Vores helpdesk består af et team af højt kvalificerede og erfarne konsulenter, der er uddannet i de nyeste teknologier på markedet. 


Helpdesk-perspektiva-it-500

 
Vi er altid klar til at hjælpe dig med dine IT-problemer via mail eller telefon.

De fleste henvendelser klarer vi med det samme og de resterende bliver kvalificeret og løst inden for vores aftalte garanterede reaktionstid, med mindre vi aftaler andet.

Når vi modtager et support opkald, vurderer vi sammen med dig, hvilken prioritet og tidshorisont en given opgave har. På den måde sikrer vi afstemte forventninger, og tryghed for assistance der passer til dine behov i situationen.

Er der behov for det, kommer vi naturligvis også ud på jeres adresse.

Vi forstår hvor frustrende det kan være, hvis computeren driller. Derfor er det vigtigt, hurtigt at kunne komme i kontakt med kompetent assistance.

Hos os er det altid vores egne service mindede konsulenter, som svarer telefonen døgnet rundt.

 
 Spoergsmltegn-100
 
VIL DU KONTAKTE HELPDESKEN

Ring på telefon:
+45 8853 0200

Helpdesken har åben
mandag-fredag
fra kl. 8.00 til 16.00.

Ønsker du at benytte helpdesken uden for kontortid, kan du benytte vagttelefonen. Dette betyder dog afregning til en højere timesats.

 

Go to top
 
Perspektiva IT ApS, Højvang 5, 4300 Holbæk - Tlf.: +45 8853 0200 - Mail: info@perspektiva-it.dk  - www.perspektiva-it.dk