Skarp IT konsulent


 

Skarp IT-konsulent med sans for kvalitet, service og kundetilfredshed

Vil du være en del af en dynamisk IT-virksomhed og indtage en central rolle i betjeningen af vores mange kunder? 

Hos Perspektiva IT har vi godt gang i forretningen og har derfor brug for flere nye dygtige medarbejdere.

En stabil IT-drift er afgørende for vores kunder. Så har du lyst til at betjene vores mange kunder, og vil du være med til at omsætte problemstillinger til konkrete løsninger, så er jobbet som ServiceDesk-konsulent i Perspektiva IT måske lige dig.

Vores hverdag er omskiftelig, og hos os vil du opleve en travl og udfordrende hverdag, hvor der er højt til loftet og plads til dygtige medarbejdere, der kan sætte præg på både eget job og vores fortsatte udvikling.

Medansvar og varierende arbejdsopgaver

Vi søger en erfaren ”generalist” med et bredt kendskab til Windows klienter, Citrix, Exchange Server, Office 365/Microsoft 365 og Windows Servere.

Du har:

  • En uddannelse som IT-supporter, datateknikker e.l.
  • Arbejdet med support af brugere på Citrix, MS Exchange, Windows Server, MS Office og Windows 7/8/10 Pro etc.
  • Arbejdet med central styring og standardisering af Windows klienter, herunder også via Scripting
  • Lyst til at arbejde med generel drift og vedligehold af infrastruktur
  • Fokus på kvalitet, sikkerhed, kundetilfredshed og kommunikation i øjenhøjde
  • En struktureret arbejdsform og tænker diagnostisk, når du løser supportsager
  • Et godt overblik, god humor og kan have mange bolde i luften
  • En proaktiv og serviceminded tilgang til dine kunder og opgaver

Det vil være en fordel, hvis du har:

  • Erfaring med ServiceDesk arbejde og kundeservice
  • Erfaring med Citrix, VMware, Nutanix samt hosting generelt
  • Erfaring med netværk og firewalls f.eks. Fortinet
  • Kendskab til at arbejde efter ITIL og ISO 27000 principper
  • Rigtig gode danskkundskaber og kan håndtere basal support på engelsk, svensk og norsk
  • Kørekort til bil

 

Du vil indgå i et travlt, men målrettet og ambitiøst team, hvor vi i fællesskab har fokus på at servicere vores kunders systemer. Ligeledes vil du være med til at drifte, vedligeholde og udbygge vores hastigt voksende hosting center. Gennem overvågning og planlagte tiltag, sikrer du stabile systemer.
Du vil få en hverdag med en bred kundekontakt, hvor du enten løser kundeopgaver over telefonen, via Remote Control eller ude hos kunden, hvis det er påkrævet. Hos os er den ultimative kundeoplevelse og -tilfredshed i højsædet.

Vigtigst er, at du skal have et godt humør og er socialt anlagt, samt have en god portion nysgerrighed i forhold til nye opgaver og teknologier.

 
Hvad kan vi tilbyde?

Vi kan tilbyde en afvekslende hverdag med masser af fart på og en konstant interesse for nyskabende idéer og videreuddannelse. 
Du kommer til at arbejde på vores kontor i Holbæk sammen med et stærkt team af fagligt dygtige kolleger, som alle stræber efter at være skarpe på ny viden og har fokus på opkvalificering af eksisterende systemer og teknologier.
I Perspektiva IT er vi åbne og ærlige i forhold til vore kunder og os selv. I gensidig respekt for kunden, opgaven og hinanden, arbejder vi i en travl og inspirerende hverdag.


Vi har brug for dig

Send ansøgning hurtigt – vi har brug for dig. Har du brug for at vide mere, kan du ringe til Peter Korva Hertz 2122 0598.

Ansøgningsfrist: 25. februar 2019.
Send ansøgning til: Salg@perspektiva-it.dk

Go to top
 
Perspektiva IT ApS, Højvang 5, 4300 Holbæk - Tlf.: +45 8853 0200 - Mail: salg@perspektiva-it.dk  - www.perspektiva-it.dk